Londonas per vieną dieną | Kelionė už 50 eurų?

2019-04-04

Labas!
Labai noriu papasakoti jums apie savo kelionę į Londoną. Tai buvo pirmas mano savarankiškas skrydis lėktuvu, pirmas mano vaikino skrydis, trečias kartas, kai lankiausi Londone (kiti du kartai buvo prieš 8-9 metus, kai dar buvau pradinėse). Tačiau tai viena iš geriausių dienų mano gyvenime - įrodžiau sau, kad aš moku keliauti ir galiu aplankyti kitą šalį turėdama 50 eurų. Pradedam?

Pasiėmėme dvi kuprinės, kurios talpino:
  • Du submarinus (pusryčiams)
  • Du indelius užpilamų sriubų (neprireikė, nes pirkome vakarienę stotyje. Jei nepirktumėme būtų idealu)
  • Ilgavaisį agurką (supjaustytą) ir vyšninių pomidorų indelį
  • Batoną
  • Pikantiškų salotų indelį (pirkdami atkreipkite dėmesį ar jis užsidaro. Mes pirkome Iki parduotuvėje, kur indeliai visiškai vienkartiniai ir jų neįmanoma uždaryti 😳)
  • Džiovintų bananų
  • Migdolų (voverėms)

Pradėsiu nuo skrydžio detalių. Bilietų ieškoti pradėjau sausio viduryje (jie buvo dovana vaikino gimtadienio proga) ir radusi galimybę nuskristi į Londoną parai vos už 10 eurų į vieną pusę iš kart čiupau bilietus.

Išskridome kovo 16 d. 6 ryto. Atskridome 7:15 Anglijos laiku. Skrydis truko 3 valandas 15 minučių.

Skrydis atgal buvo kovo 17d. 7:40 Anglijos laiku. Grįžome 12:20 Lietuvos laiku. Šis skrydis jau trumpesnis ir atskridome vos per 2 valandas 40 minučių.

Emocijų lėktuve pilnos kelnės. Vaikinas niekada neskridęs, abu laukiame kitos šalies, įdomių vaizdų, potyrių. Gaila, kad skrendant į priekį buvo apsiniaukę ir nieko gražaus nesimatė. Bet skrendant atgal atsivėrė nuostabūs vaizdai - iki vandenyno buvo giedra, matėsi žemė, pats vandenynas. Paskui - nepakartojami debesų vaizdai (mažą dalį matėte pačioje pirmoje nuotraukoje). Kiekvienas žmogus privalo bent kartą pakilti virš debesų ir paskraidyti lėktuvu. Vien tai puiki pramoga 😀

Nusileidome Lutono oro uoste, sėdome į Green Line autobusą ir pajudėjome į Londoną. Tiesa, Green Line bilietus mano mama pirko tris kartus ir visus tris kartus buvo nesklandumų. Bet įmonė viską greitai išsprendžia, grąžina pinigus arba atsiunčia naujus bilietus. Mūsų atveju vietoje bilietų gavome Error 500 užrašą. Atsispausdinome "bilietus" ir pirkimo patvirtinimą, parodėme vairuotojui ir jis be klausimų leido mums važiuoti. Turbūt ne pirmas kartas toks, tad jei ką nesinervuokit.

Kadangi kėlėmės 2:30 nakties, o Lietuvos laiku pačiame Londone buvome tik apie 10, labai išalkome. Iš kart nužygiavome į Hyde parką, kuriame susiradome suoliukus ir suvalgėme submarinus su pakeliui nusipirkta Starbucks kava. Kava tikrai verta pagyrų, paragaukit!

Mus maloniai nustebino Starbucks barista, kuri, paklaususi iš kur mes, pasakė, jog žino Lietuvą iš istorijos pamokų! Labai smagu 😀

Pavalgę dar pusvalanduką pasivaikščiojome parke ir paieškojome voverių, bet radę tik keletą nenorinčių prieiti pasukome link istorijos muziejaus. Taip, to, kuriame filmuotas filmas "Naktis muziejuje".

Muziejaus pastatas įspūdingas - tiek dydžiu, tiek dizainu. Išsigandome ilgos eilės, bet ji judėjo labai greitai (užtrukome mažiau nei 10 minučių, nors tikėjomės, kad teks stovėti bent dvi valandas) ir pagaliau patekome į vidų. Eksponatai tikrai pasikeitę ir kitokie, nei filme, tačiau įspūdį tikrai paliko!

Matėme daug fosilijų, kaulų, patyrėme ką reiškia dalyvauti žemės drebėjime (yra salė, kurioje juda grindys ir tai imituoja, būtinai užsukit!). Susipažinome su žmonių ir gamtos evoliucija, pamatėme daug iškamšų ir visokio kitokio gėrio, kurį galima rasti istorijos-geografijos muziejuje. Aplink jį yra ir daugiau muziejų - mokslo, Viktorijos ir Alberto (buvome viduje - jame pagrinde meno kūriniai, skulptūros. Yra atskiros salės laikotarpiams, tačiau ilgai jame nebuvome ir daug papasakoti negaliu), tad užsukit bent trumpam. Mes nesame muziejų mėgėjai, tačiau pamatę šiuos net nenorėjom išeiti 😀

Istorijos muziejaus nuliniame aukšte, prie tualetų, yra salė su stalais ir kėdėmis. Ji skirta norintiems valgyti savo atsineštą maistą - puiki iniciatyva. Ten ir papietavome - šiltai, netrugdomi vėjo. Būtinai pasižymėkit šią vietą, nes tualetų ir šiltų vietų pietums tikrai nerasite ant kiekvieno kampo.

Pasikultūrinę ir pasistiprinę grįžome į Hyde parką pamaitinti voverių. Įspėju, kad jos labai išrankios ir nevalgo nei žemės riešutų, nei jokių sausainių ar duonelių. Matėme, kaip turistai bandė jas šerti su sausainiais ir nesusilaukė jokio dėmesio.

Kai tik voverės suprato, kad turime migdolų, jų išlindo geras tuzinas, jei ne daugiau. Labai smagu žiūrėti, kaip voverės su letenėlėmis paima riešutą, gabalėlį atkanda, įsikiša už žandų ir bėga sodinti. Tai užtrunka porą minučių ir voverė vėl šalia laukia riešuto 😀

Tikrai nepagailėkit nei laiko, nei euro migdolams  - nepasigailėsit. Tai puiki pramoga ir vaikams, ir suaugusiems. Verta pasivaikščioti ir pačiu parku - nuo ryto jame netrūksta žmonių - ir vaikų, ir bėgikų, ir šunų vedžiotojų. Viskas gražu, tvarkinga, jauku. Yra ir nedidelis, tvarkingas ežerėlis, ir kavinukė, ir dviračių nuomos punktas (pažadėjome sau, kad kai bus gražus oras užsuksime išsinuomoti dviračių ir valandą pasivažinėsime po parką - vaizdai to verti).

Pažaidę su voverėmis nužingsniavome link Bekingemo rūmų. Tai vieni gražiausių rūmų, kokius man teko matyti. Slovakijos pilims neprilygsta, tačiau paauksuota tvora, kelių aukštų pastatas, plazdanti Anglijos vėliava, didelė aikštė, skulptūra, žmonių minia, apsauga ir iš viršaus rūmus saugantis sraigtasparnis tikrai verčia pajausti rūmų svarbą šaliai ir istorijai.

Prie rūmų ilgai neužsibuvome, nes pamatėme toli stovintį apžvalgos ratą - didžiąją Londono Akį. Kiekvienas privalo pamatyti ir šį statinį. Tai didžiausias pasaulyje apžvalgos ratas, kuris pastatytas naujo tūkstantmečio pradžios proga. Jo aukštis net 135 metrai, o giedrą dieną matomas net 40km atstumas. Įspūdinga, tiesa?

Gaila, kad šalia stovintis Big Ben'as šiuo metu yra renovuojamas. Matomas tik statinys, o bokštas uždengtas pastoliais. Tiesa, įspūdingas laikrodis paliktas atidengtas. Renovacijos darbai turėtų būti baigti 2021 metais, tada dar tikrai sugrįšime.

Kita stotelė - Oxford gatvė. Kitaip tariant - parduotuvių rojus. Kadangi buvome labai pavargę, o kelias tolimas, įlipome į dviaukštį raudoną autobusą (12). Mokėjimas vyksta labai paprastai - tereikia priglausti bekontaktę kortelę prie skaitytuvo ir važiuoti. Bilietas kainuoja 1,5 svaro (1,8eur). Nuvažiavome per 10-15 minučių ir atsidūrėme pačioje gatvės pradžioje.

Ši gatvė ne veltui taip giriama - radome krūvą parduotuvių, tarp kurių kiekvienas išsirinks norimas ir prieinamas - čia yra ir Gucci, ir Tommy Hilfiger, ir Primark, ir Kiko Milano, ir Top Shop, ir Boots ir dar visa gausa kitų. Užsukome į Starbucks gardžios karamelinės kavos ir pradėjome savo kelią 😀

Žmonėms, besidomintiems kosmetika, privalau rekomenduoti Boots ir Kiko Milano parduotuves - kainos daug mažesnės, nei pirkti Lietuvoje ar siųstis, galite viską apžiūrėti gyvai.

Primark parduotuvėse yra sofų, ant kurių galite pailsinti kojas ir pasikrauti telefonus! Tereikia turėti savo USB laidą. Šitą irgi įsidėmėkit, nes po begalės nuotraukų darymo telefono baterija ilgai nedžiugina.

Vėlai vakare, kai sutemo, pradėjome eiti link Victoria Station. Praėjome per kinų kvartalą (kokie ten kvapai!), Hario Poterio teatrą, Bekingemo rūmus (naktį jie atrodo dar įspūdingiau). Likus keliolikai minučių iki stoties prasidėjo labai stiprus lietus. Permirkome kiaurai 😀 dar vienas patarimas - nepamirškit lietpalčių ir atsarginių, šiltesnių rūbų.

Į stotį atėjome likus dvidešimt minučių iki antro aukšto (kavinių zonos) uždarymo. Pasistiprinome KFC (kainos tikrai didesnės negu Lietuvoje, bet greito maisto restoranuose nėra taip baisu, kaip mes tikėjomės. Paprastose kavinėse paliktumėme bent 60-100 eurų) ir keliavome į pirmą aukštą - jame tikrai šalta, turėkit tą omeny.

Green Line autobusai vakarais ir naktimis važinėja kas valandą, todėl idealiausia spėti į 23 valandą važiuojantį autobusą - nereikės šalti. Žinoma, jei dar yra jėgų ir nebaisus oras galima pasivaikščioti po naktinį Londoną. Jis nemiega visą parą, vaizdai įspūdingi 😀

Apie pirmą nakties buvome oro uoste. Šiltai pasnaudėme, sulaukėme vartų atidarymo, dar šiek tiek apsipirkome ir laikas prabėgo akimirksniu.

KAINOS:

Lėktuvo bilietai:
9,59eur į vieną pusę (38,36eur dviems asmenims)
30eur „WIZZ Discount Club“ narystė (ji nėra būtina, tačiau mums atsipirko ir davė 10 eurų pliusą jau po pirmo skrydžio)
Viso: 68,36eur

Green Line autobuso bilietai:
Mums studento bilietai kainavo po 12 svarų (~14,5eur). Kainas rasite čia: www.tickets.arrivabus.co.uk/greenline/757-service/
Viso: 29eur

Kitos išlaidos:
  • Lauktuvės (arbata, saldainiai, daugkartinis Starbucks puodelis)- 17 svarų (20eur)
  • Kosmetika - 9 svarai (10 eurų)
  • CocaCola - 3x1,3 svaro (4,5eur)
  • M&M's - 1 svaras (1,17eur)
  • Vakarienė KFC - 17 svarų (20 eurų)
  • Du apsilankymai Starbucks 4x4 svarai (18,7eur)
  • Autobuso bilietai 2x1,5 svaro (3,6eur)
Viso: 171,73eur. (86 eurai žmogui). (Į sąrašą neįtraukiu išlaidų Duty Free parduotuvėse - pirkome naudingus dalykus, kuriuos bet kokiu atveju įsigytumėme Lietuvoje ir išleistumėme daugiau)

Primenu, kad jei taupytumėme ir pirktumėme tik kolą (gėrimų negalima įsinešti į lėktuvą, tad vistiek reikia pirkti), tokia kelionė kainuotų tik 52eur žmogui!

Kiek iš jūsų per savaitgalį išleidžiate daugiau? Bet nepamirškite, kad mes parsivežėme nemažai lauktuvių draugams, aš papildžiau savo kosmetikos kolekciją keliais seniai norėtais dalykais, kurių negaliu įsigyti Lietuvoje, paragavome trijų rūšių naujos CocaCola, pamatėme be galo daug naujų vietų ir patyrėme neįkainojamų emocijų.

Sekmadienį grįžome į Lietuvą, išsimiegojome, susižiūrėjome bilietus kitam kartui ir antradienį juos įsigijome - skrisime su draugėmis. Na, jei tokie įspūdžiai kainuotų daug, ar būčiau iš kart pirkus bilietus atgal? Tikrai ne.

Gero skrydžio!

P.s. Labai didelė ačiū tariu įmonei "Grožis versle", kuri rūpinosi mano kūno poilsiu po kelionės. Už sotų ir skanų maistą prieš ir po kelionės didelis ačiū www.freshpoint.lt 😍

4 komentarai

1. Kaip fainai! Aš ir vis galvoju, vis planuoju kokią mažą savaitgalio kelionę, tik kažkur Lietuvoje :D nes va vis į užsienį laiko randu išlėkt, bent jau vasara, o savo šalyje buvus vos keletoje vietų xd tiesa, labai knieti, kokios tos trys naujos colos rūšys? :D

AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Apie Lietuvą rašysiu ir aš, nes mažai ką pažįstu joje 🙈

Naujos man 😁

Vyšninė, vanilinė ir persikinė. Dar matėm egzotinių vaisių ir mangų skonio kolas 😁

Panaikinti
  2. Skaičiau visą laiką su šypsena, kokie jūs šaunuoliai! Tikrai tokie įrašai geras įkvėpimas pakeliauti :) Vau!