Vasara Nidoje 🌊🐚⛵ Trečia diena

2020-07-28

Labas dar kartą!
Noriu pagaliau baigti tampyti besidomintiems nervus ir užbaigti įrašų apie Nidą seriją. Kaip jau supratot, rasit įspÅ«džius iÅ¡ paskutinės dienos ir visos kelionės apibendrinimą.

Atsikėlėme apie 9-10 ryto, kad spėtumėme susitvarkyti daiktus ir sudėti juos į automobilį - iÅ¡siregistuoti reikėjo iki 11os valandos. Nesitikėjau, kad viskas užtruks geras porą valandų 😁 papusryčiavus ir susikrovus daiktus nusprendėme aplankyti Nidos Å¡vyturį.
Iki Å¡vyturio ėjome apie penkioliką minučių. Keliukai veda per miÅ¡kus ir gražius takelius į kalvą, ant kurios stovi trispalve papuoÅ¡tas visoje Nidoje matomas Å¡vyturys. Dėl koronos į vidų įleisdavo tik po dvi kompanijas vienu metu, tad gerą pusvalandį laukėme savo eilės (atėjome tuo metu, kai ėjo visi - po mÅ«sų žmonių nebebuvo 🙈). Bet verta!

Norint patekti į vidų tenka įveikti 132 laiptelius ir kopėčias. Užlipus atsiveria gražus miÅ¡kų ir vandenį vaizdas - vienoje pusėje banguoja jÅ«ra, kitoje - marios. Pasaka!
Paskutinį kartą iš viršaus pasigrožėjus kraštovaizdžiu ėjome išsimaudyti jūroje. Atstumas panašus kaip iki švyturio - apie penkiolika minučių. Prie jūros nusipirkome ledų atsigaivinimui - buvo karštoka, bet vos suvalgius ledus susikaupė audros debesys ir visi poilsiautojai sukosi atgal. O mes - į jūrą! 😁

Greitai persirengėm ir nusprendėm neprarasti paskutinės progos iÅ¡simaudyti. O šį kartą ir bangos buvo nemažos, dėl kurių įlipti į ledinį vandenį nebuvo taip sunku. Bet kaip smagu maudytis jÅ«roje vieniems, kai virÅ¡ galvos juodi debesys ir toli toli girdisi griaustinis! 😁
IÅ¡simaudę ir suÅ¡alę ėjome link automobilio. Prie nakvynės namų, kuriuose apsistojome, yra gintaro muziejus - lauko ekspozicija nemokama, o ekskursija kainuoja berods 6 eurus (nesu tikra!). Pasižvalgėme po labai gražiai įrengtą kiemelį - jame padidinamųjų stiklų pagalba galima pažiÅ«rėti į gintarų viduje įstrigusius gyvius, pasigrožėti senaisiais vikingų dirbiniais, įrankiais, papuoÅ¡alais, gintaro Å¡viestuvais. Užsukti bent kelioms minutėms tikrai verta.
Po apsilankymo muziejuje užkandome ir, lyjant lietui, palikome Nidą. Man ji paliko labai didelį įspÅ«dį - dar tikrai grįšiu. Noriu aplankyti ir saulės laikrodį, ir kitas kopas, ir plaukti dar vienu marÅ¡rutu, ir nakvoti jachtoje, ir dar kartą iÅ¡simaudyti jÅ«roje bei pasivažinėti tokiais nuostabiais dviračių takais.

Beje, pirma nuotrauka apačioje - tai Nidos namelių pavyzdys. Labai gražūs ir autentiški žvejų nameliai!
Trečios dienos išlaidos:
Å vyturys 6eur
Ledai 5eur (ledai prie jūros kainuoja po 1,5eur arba 2,5eur 🙈)
Viso: 11eur

Visa kelionė kainavo 335eur.

Pirmos dienos įspÅ«džiai: VASARA NIDOJE 🌊🐚⛵ PIRMA DIENA
Antros dienos įspÅ«džiai: VASARA NIDOJE 🌊🐚⛵ ANTRA DIENA
Visos kelionės: KELIONĖS

3 komentarai

1. Suuuper, nerealūs vaizdai, tikrai reikės aplankyti Nidą jei ne šiemet, tai kitą vasarą tikrai! O tau ačiū, kad daliniesi, buvo įdomu 🌊💙

AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. BÅ«tinai aplankyk! 😍 verta kiekvieno cento, kiekvienos minutės ❤

Panaikinti
  2. As esu buvusi 2 kartus, mano megstamiausia vieta prie saules laikrodzio, nes nuo tos kopos matosi visa pakrante. O labiausiai megstu Ventspilio papludimi Latvijoje su palapine, ten tobula ilsetis ir daug veiklos💪