Vasara Nidoje 🌊🐚⛵ Antra diena

2020-07-23

Labas!
Na ką, grįžau iÅ¡ sodybos ir vėl galiu leistis į pajÅ«rio prisiminimus. Å iandien visą dėmesį skiriu antrąjai dienai, kurios metu labai pavargau ir tuo pačiu labai pailsėjau 😁 Aktyvi, pilna įspÅ«džių diena ir begalo ramus vakaras.

Dieną planavome pradėti labai anksti, bet sugebėjome atsikelti tik 9 ryto. Klasika 😁 greitai iÅ¡sivirėme košės, iÅ¡gėrėme po puodelį kavos, į kuprinę įsimetėme butelį vandens ir maisto dėžutę su pietumis bei, iÅ¡sitraukę dviračius, pradėjome savo kelionę iki Negyvųjų kopų.

Atstumas nei didelis, nei mažas - 18km į vieną pusę. Man 36km yra pakankamai daug, pradžioje bijojau neįveikti arba grįžti pikta ir pavargusi, bet iki pat Negyvųjų kopų veda gražus dviračių takas. Mūsų laukė vos kelios įkalnės - visos įveiktos be didelių problemų, tik važiuojant atgal vienos jau nebeatlaikiau 😁 bet reziumė - šiame maršrute kilometrai beveik nieko nereiškia. O važiuojant per mišką galima sutikti ir gyvūnų - man prie kojos glaudėsi tikrų tikriausias meškėnas.
Atvažiavus reikėjo susimokėti už bilietus. Įėjimas kainuoja 5 eurus vaikui, 3 eurus studentui ir nemokamas moksleiviams (turėkit pažymėjimus!). Kainų moksleiviams nerašo, būtinai klauskit - jei to nepadarytumėme, būtume sumokėję 10 eurų, o dabar įėjome nemokamai (nors mes abiturientai, pažymėjimai galioja iki 08.31).

Vaizdas - pasakiškas! Tenka šiek tiek pavargti lipant į dvi milžiniškas kopas (didžioji kelio dalis per smėlį), o kur dar kepinanti saulė (pasirūpinkit SPF - didžiausia mūsų klaida jį pamiršti, savaitę po kelionės skundėmės nudegimais). Bet vaizdas viską atperka! Vienoje pusėje marios, kitoje - banguojanti jūra. Ta kopų augmenija, smėlis, saulė, mėlynas mėlynas dangus. Jeigu ne karštis, mielai likčiau ne valandai, o pusdieniui.

Kad įsivaizduotumėt kopų dydį turiu vieną faktą - ar žinojot, kad po Negyvosiomis kopomis 1675–1854 buvo užpustyti net keturi Naglių kaimai?
Nusileidus nuo kopų už 3-4 eurus (neužsirašiau ir dabar tiksliai nepamenu) nusipirkome ledų atsigaivinimui, pasinaudojome tvarkingais wc - atgavus jėgas vėl galėjom sėstis ant dviračių 😀

Grįžtant namo ir vėl stojome tik vieną kartą - Preiloje, šalia gražių kapinaičių (ten pat stojome ir važiuojant į priekį). Papietavome, šiek tiek pailsėjome ir numynėme likusius 8km su mintimis apie laukiančią jūrą 😁

Man kopos paliko vieną didžiausių įspūdžių, patirtų per tas tris dienas - jos tikrai įspūdingos. Sunku įsivaizduoti, kad po jomis slepiasi keturi kaimai, kad toje teritorijoje žmonės kūrė savo gyvenimus.
Grįžę į nakvynės namus ir vėl užkandome bei draugiÅ¡kai nutarėme pailsėti ir iÅ¡bandyti TUK TUK paslaugas. TUK TUK - tai Indijoje, Tailande, Vietname naudojami motociklai su kabina, skirti vežti keleiviams. Kelionė nuo uosto (centro) iki pagrindinio jÅ«ros pliažo kainavo 5 eurus dviems žmonėms. Kaina didelė, bet įspÅ«džiai patys geriausi.

Atvažiavus prie jūros išsiskleidėme skėtį, pasitiesėme pledą, pagaliau išsimaudėme - gaila tik to, kad jūra buvo labai rami. Lyg ežeras. Tiesa, vėjo irgi nebuvo, saulė kepino, tad suskleidėme skėtį, pridengėme jau nudegusias vietas, sugulėme degintis ir... užmigom. Aš miegojau apie valandą, bet kojos kaip buvo baltos, taip ir liko 😁 pabudus susirinkome daiktus, paskambinome TUK TUK vairuotojui ir grįžome į nakvynės namus vakarienės.
Valandą atsipÅ«tus nuo saulės ir pavalgius nusprendėme iÅ¡eiti anksčiau ir pasivaikščioti iki jÅ«ros, kad atsisveikinti su saule ir pasigrožėti paskutiniu saulėlydžiu. Užtrukome apie pusvalandį ir dar spėjome užsiimti vietas terasoje. Užsisakėm gėrimą, atsisėdom ant sėdmaiÅ¡ių, apsikabinom ir labai smagiai palydėjom saulę su pažadu sugrįžti 😁

Grįžome vėl pėščiomis, dar šiek tiek pavakarojom ir po tikrai varginančios dienos užmigom net nespėjus patogiai atsigulti 😁

Taigi, antros dienos išlaidos labai minimalios:
TUK TUK 10eur
Ledai 4eur
Gėrimas 4eur
Viso: 18eur

2 komentarai

1. mes irgi planavome keltis anksti ir eiti prie jūros anksti anksti ryte... aha, gal kitą kart 😂😂😂