Kopenhaga per vieną dieną | kelionė už 30 eurų?

2020-02-10

Labas!
Kol aš dar net spirgu nuo savaitgalinių įspūdžių, labai noriu papasakoti apie tų įspūdžių priežastį. Tai paros kelionė į Kopenhagą, kuri man kainavo... 30€. Norint dar labiau sutaupyti buvo galima prasisukti už 20€, bet tai daug labiau išvargintų, kainuotų daugiau laiko ir atimtų plaukimo kanalais pramogą, tad rekomenduoju pasiruošti 30€, perskaityti mano kelionės planą ir skubėti pirkti bilietų. Būtinai. Beje, juos jau radau, jums nieko daryti nereikės.

BILIETAI

Bilietus pirkau ryanair.com puslapyje, vasario 8-9 dienoms. Bilietas į vieną pusę kainavo vos 9.99€, todėl bendroje sumoje sumokėjome tik po 20€. Juokinga suma, tiesa?

Beje, bilietus man padėjo rasti instagram puslapis "ananasokeliones" - labai rekomenduoju pasekti ir jums.

IŠLAIDOS

10.4€ sumokėjome už visos dienos bilietą, leidžiantį keturiose zonose važinėti metro, autobusais ir vandens taksi. Keturių zonų visiškai pilnai užtenka - jos yra pačiame centre. Beje, nereikia atskirai mokėti ir už kelionę nuo oro uosto iki centro, nes oro uostas yra tinkamoje zonoje.

Dienos bilietą pirkau telefono programėlėje "DOT Tickets".

MARŠRUTAS

The King's Garden ir Rosenborg Castle
Atskridę paėjome vieną metro stotelę (planavome eiti visą kelią pėščiomis, nes nuo oro uosto iki šios pilies tik 10km, o aplink dar ir gražūs vaizdai, bet patingėjome 😁) ir įlipome į M2 metro, kuris mus nuvežė į patį centrą. Tuomet pirmiausia užsukome į karalių sodą ir Rosenborgo pilį papusryčiauti ir pasigrožėti skandinavišku miestu.

Pilis tikrai įspūdinga! Sodų pakomentuoti negaliu - kadangi atėjome labai anksti, jie buvo užrakinti ir sode kariuomenė kažką repetavo. Tiesa, vasario mėnesį niekas nežydėtų, tad labai norėčiau grįžti pavasarį.

Kristianija
Po ilgų ir labai šaltų pusryčių (vėjas tikrai stingdantis) nusprendėme pasišildyti kavinėje ir išgerti arbatos. Tuomet jau šiek tiek perdėliojome savo maršrutą ir žygiavome į Kristianiją - hipių ir žolės miestelį. Įspūdžiai nepakartojami.

Pradėsiu nuo to, kad nesu mačiusi tokios spalvotos ir gražiai grafičiais išdažytos vietos. Ten net šiukšliavežės ir konteineriai gražūs! Taip pat gyvai ant lėkščių sudėta žolė, kurios yra įvairiausių skonių - natūrali, citrininė, mėtinė. Wow, žinojau ką ten rasiu, bet nesitikėjau vidury baltos dienos pamatyti tokio vaizdo. Būtinai turite užsukti.

Iš pačio miestelio vidaus nuotraukų neturiu, nes fotografuoti galima tik kelis pastatus prie įėjimo, bet vaizdai panašūs.

Nyhavn
Žymioji spalvotų namų gatvė. Viename iš namų gyveno pats H. C. Andersen! Žinokit gyvai viskas dar gražiau ir įspūdingiau - tikrai verta aplankyti. Jei turit atliekamų pinigų dar ir prasiplaukit pro šią vietą, įtariu, kad jausmas nepakartojamas.

Amalienborg
Į Amalienborgą skubėjome atvykti prieš 12, nes lygiai vidurdienį keičiasi rūmų sargyba. Veiksmas vyko pusvalandį - su kariniu orkestru, sargybos pasirodymu ir iškilmingu žygiavimu į postą. Man šiek tiek atsibodo, nes viskas kartojosi po kelis kartus, bet bent penkioms minutėms užbėgti būtina.

Pažiūrėję sargybos keitimąsi pasukit galvą į kairę - pamatysit gražiausią bažnyčią. Verta užeiti į vidų pasigrožėti skliautu, vargonais.

Kongens Nytorv (renovuojama
Netoliese yra aikštė, kurios nuotraukos internete tiesiog stulbinančios. Gaila, kad joje vyksta renovacija... Bet pasėdėjome, pailsėjome būtent joje. Miniu šią aikštę tiems, kurie į Kopenhagą keliaus kiek vėliau - vaizdai tikrai atrodo verti dėmesio.

Po poilsio užsukome į "7 eleven" kavos ir pietų.

Vandens taksi
Grįžus į nuostabųjį Nyhavn kvartaliuką leidomės į vandens taksi paieškas. Į dienos bilietą įeina 991 ir 992 maršrutai. Tiesą pasakius, mes nežinojome kur jie plaukia - norėjome tiesiog paplaukioti ir nusprendėme, kad blogiausiu atveju apsuksime ratą ir grįšime atgal 😁 bet 911 maršrutas pradžioje nuplaukė iki gyvenamojo rajono - daugiabučių, apsisuko ir nuplukdė mus iki undinėlės! Tai galinė maršruto stotelė. Joje laivo kapitonas visus išlaipino ir nuplaukė savais keliais, todėl tai didelis pliusas - nereikėjo eiti iki pačios undinėlės pėščiomis, nes nuo taksi stotelės nesimatė garsiosios skulptūros.

Langelinie
Na, ir pati garsioji H. C. Andersen pasakos įkvėpta skulptūra - undinėlė. Pasaka pasakoja apie undinę, pamilusią žvejį, ir kasdien atplaukiančią ant akmens pabūti su juo. Skulptūra įdomi, graži, aplink daug suoliukų, medžių, todėl tikrai verta ateiti ir pasivaikščioti, pasigrožėti vaizdais.

Strøget
Internete skaičiau apie vieną didžiausių Europoje pėščiųjų takų, kuriame yra daug parduotuvių. kažkas panašaus į Londono Oxford gatvę, kuri mums paliko tikrai didelį įspūdį. Bet niekas nerašė, kad parduotuvės joje dirba iki 18 valandos 😁 o mes atėjome keliomis minutėmis pavėlavę. Bet menkas nuostolis - architektūra gniaužianti kvapą, o kelioms minutėms nusukus į šalį yra kitas objektas.

nuotrauka iš turgelio, ne iš gatvės

The Round Tower
Bokštas, į kurį galima įlipti ir pasigrožėti visa Kopenhaga iš viršaus. Bet mes ir vėl pavėlavome. Tačiau labai nesigailiu - vakarienė šalia bokšto pasakiška. Pastatai kiek užstojo vėją, todėl vieni pliusai. O pats bokštas irgi didingas, tiesiog milžiniškas.

Pavalgę sušalom ir nusprendėm kažkur pasišildyti. Bet dirbo tik klubai ir barai 😁 nepasikuklinome užsukti į airių klubą išgerti arbatos. Dar ir gyva muzika grojo! Žmonės tik garsiai kalbėjo, gėrė alų ir kokteilius, nebuvo jokių "Faruose" matomų vaizdų, todėl vakarą praleidome jaukiai - ir sušilome, ir pašokome.

City Hall Square
Parduotuvių gatvės gale įsikūrusi didinga rotušė. Džiaugiuosi, kad ją aplankėme vakare, nes šalia esantis pastatas pasipuošė nuostabiomis LED šviesų instaliacijomis - hipnotizuoja. Net nežinau kas man labiau patiko 😁

Tivoli parkas
Šalia yra ir Tivoli parkas. Užbėgsiu įvykiams už akių ir įspėsiu, kad jame nebuvome, nors labai norėjome. Įėjimas brangus, tad radę nemokamų alternatyvų pasirinkome jas, bet kažkada tikrai sugrįšime ir aplankysime. Nuotraukos internete priverčia varvėti seilėms.

Šalia rotušės yra metro, tad įlipę į jį važiavome tiesiai į oro uostą - po nueitų 20km norėjosi tik miego. Diena užskaityta!

KITA: KAINOS, WC

Kainų klausimas Kopenhagoje gana opus 😁 dėl šios priežasties keliavome be nakvynės (tiksliau naktį atvažiavome į oro uostą ir jame miegojome iki rytinio skrydžio) bei su savimi ėmėme daug maisto. Tačiau tai vandenų kraštas, tad dėl vėjo teko užsukti į porą kavinukių išgerti kavos bei arbatos. "7 eleven" parduotuvėse arbata kainuoja 2-3 eurus, o kava - 4-5 eurus. Jaukiose, mažose, skandinaviškose kavinukėse arbata kainuoja apie 5 eurus, kavos kainų nepasakysiu.

Norint papietauti kavinėje už pagrindinį patiekalą teks sumokėti nuo 20 eurų.

Su tualetais viskas būtų dar liūdniau, jei ne kavinės. Mačiau tik vieną viešą tualetą - prie undinėlės. Mieste jų arba nematėme, arba nėra, bet kavinėse jie nemokami ir gali užeiti visi norintys. Na, bent mums neteko susidurti su pinigų prašymu ar neįleidimu.

KITOS DATOS

Surinkau skirtingas datas, jei norėtumėte ilgesnės ar trumpesnės kelionės. Tiesiog eikit į ryanair.com, pasirinkite maršrutą Kaunas-Kopenhaga ir susiveskite dominačią išskridimo ir grįžimo datą. Kainos gali keistis - jas tikrinau 2020.02.10

Kaunas-Kopenhaga

Birželio 3d.
Birželio 4d.

2 komentarai

1. Super! Labai naudingas įrašas, kai karantinas pasibaigs, galbūt reiks skleisti sparnus ir atlėkt į šitą kraštą.. 🥰 Laukiu nesulaukiu, kada visa šita pandemija pasibaigs 🙏

AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. ir aš labai labai laukiu :( planavome birželį pakeliaut, atšvęst mokslų baigimą, bet dar velnias žino kaip juos baigsim, ką jau apie keliones kalbėt :D